Candela Bisericii arde pentru toţi!



luni, 12 noiembrie 2012

Dumnezeu ne poarta pe bratele Sale



"Intr-o noapte un om a avut un vis; mergea impreuna cu Dumnezeu pe o plaja. Pe nisip se asterneau doua perechi de pasi: una era a lui, iar cealalta era a lui Dumnezeu. Privind inapoi, a observat ca de-a lungul vietii sale, de multe ori, pe nisip aparea doar o singura pereche de pasi. Erau momentele de suferinta din viata sa. L-a intrebat pe Dumnezeu: Doamne, am vazut ca atunci cand am trecut prin cele mai mari incercari, am fost singur, caci pe nisip s-au asternut doar urmele pasilor mei. Nu inteleg de ce m-ai parasit tocmai cand aveam mai multa nevoie de Tine? Atunci Dumnezeu i-a raspuns: Eu niciodata nu te-am parasit. Cand ai trecut prin suferinte Eu te purtam pe bratele Mele; de aceea pe nisip a ramas doar o pereche de pasi".

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE