Candela Bisericii arde pentru toţi!



duminică, 17 iunie 2018

Anunți umanitar






Doamne-ajută.
    Numele meu este Mariana 14 ani și stau impreuna cu frații mei de 10 si 12 ani Florin si Alexandru.  Mama Marioara 35 de ani, ea a crescut la casa de copii, iar de tatal meu a divorțat deoarece el nu avea grija de familie fiind si violent.  Din păcate noi am ajuns sa trăim din pensia mamei si de alocatia noastra,  350lei. Prin aceste condiții avem multe neajunsuri, lipsuri. 
    Din păcate am ajuns sa va cer ajutorul,  si prin puterea și ajutorul Domnului Hristos sa ne ajutați sa avem un mic trai mai decent. 
   Suntem o familie foarte credincioasa, si va mulțumim tuturor celor care ne ajută și ne vom ruga pentru ei.

Avem foarte multe lipsuri, am avea nevoie de un mic frigider, masina de spalat.  Lucruri utile pentru igiena personală, rechizite scolare,  haine, iciane,  cărți , mir, fitil pentru candela, alimente... 
Daca doriti ca sa ne ajutați, ne puteți contacta la numărul de telefon:0724407346 s au adresa: Bulevardul Republicii Numarul 9, Sinaia. Județul Prahova. 

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE