Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 5 mai 2011

Suflete iubit,

Florile Mă-mbie
Cu mirosul lor,
Păsările-Mi cântă
Adunate-n cor,

Îngerii-Mi dau slavă,
Azi, la Înviere.
Sufleţelul tău
Ce-o să îmi ofere ?




Suflete binecuvântat,

Ziua Învierii
Este la popoare
Zi de bucurie
Şi de sărbătoare.

Simţi, tu, bucurie
Cu adevărat,
Că Stăpânul lumii
Azi a înviat ?


Suflete înviat,

Ia priveşte-afară !
Totu-i înflorit.
Pentru Înviere
Toate s-au gătit.

Eşti tu ca natura
Astfel pregătit ?
Sfânta Înviere
Vrednic te-a găsit ?

Suflete dorit,

Mă iubeşti tu, sincer,
Cel mai mult pe Mine ?
Sau iubeşti cu foc
Altceva din lume ?

E acela gata
Ca să se jertfească,
Şi de dragul tău
Să se răstignească ?




Suflete nepieritor,

La Ierusalim,
La Mormântul Sfânt
Vă trimit o rază,
Vouă, pe Pământ.

Sfânta Mea Lumină
E o-ncredinţare
Că Ortodoxia
E mântuitoare.


Bobocelul Meu,

Tu eşti destinat,
Dar cu voia ta,
Să devii o floare
În grădina Mea.

Bobocelul Meu,
Când te hotărăşti
Ca să te deschizi
Şi să înfloreşti ?

Suflete rezervat,

Zumzetul de gâze,
Păsările-n cor
Cântă Învierea
Mea şi-a tuturor.

Cânţi şi tu cu ele ?
Vrei să le ţii trenă ?
Sau mai mult îţi place
Muzica modernă ?




Suflete valoros,

Ştiu că îţi plac mult
Florile şi zarea,
Cântecul de păsări,
Muntele şi marea.

Dar sunt numai umbra
Celor ce-s în cer;
Eu ceva mai nobil
Vreau să îţi ofer.


Suflete descumpănit,

Iată fluturaşul
Vesel cum mai zboară,
Anunţând grădina
Că e primăvară !

Ieri era un vierme
Gol şi nevoiaş,
Dar, având nădejde,
Azi e fluturaş.

Suflete liber,

Nu silesc pe nimeni;
Numai cine vrea
Să-Mi urmeze Mie
Pe cărarea Mea.

N-am să te forţez,
Dar nici nu te las,
Căci Mi-eşti tare drag
Şi mai e un ceas.




Suflete drag,

Picături de sânge
Multe am vărsat.
Pentru-ntreaga lume
Mult am sângerat.

Însă dintre-atâtea
Picături, creştine,
Una am vărsat-o
Sigur pentru tine.


Suflete răpit,

Vreau să urci mai des
În "Ierusalim"
Şi-n căntari divine
Să ne veselim.

Grija cea lumească
Să o laşi afară
Căci, de la o vreme,
Simt că te doboară.

Suflete aşteptat,

Eu, Duminica
O aştept mereu
Ca să te-ntâlnesc
În locaşul Meu.

Căci în rest ştiu bine
Că eşti ocupat
Şi n-ai timp de Mine,
Suflet aşteptat.




Suflete obosit,

La mironosiţe
Dac-ai să priveşti,
Ai să prinzi putere
Si-ai să biruieşti.

Ele nici o clipă
Nu M-au părăsit,
N-au zis că sunt slabe
Sau c-au obosit.


Suflete ales,

Ziua Învierii
Cu belşug să plouă
Şi să vă aducă
Multă PACE VOUĂ !

Pace pentru trup,
Pace pentru gând,
Pace pentru suflet,
Pace pe Pământ !

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE