Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 9 iunie 2011

Perna cea minunata

Scriitorul Macrobius povesteste ca imparatul August a dat ordin atunci cand a murit un fruntas al Romei sa nu i se ia perna pe care dormise.

Acel functionar renumit era plin de datorii. Dupa moartea lui, toate lucrurile sale au fost scoase la licitatie, afara insa de perna ceruta de imparat.

Cu totii se mirara de dorinta imparatului. Intrebandu-l cineva, mai pe urma, de ce a dorit acest lucru, in legatura cu perna, imparatul a spus:

- Cred ca acea perna are o putere deosebita, caci raposatul dormea atat de bine pe ea, desi era plin de datorii, iar eu, imparat fiind, nu pot sa dorm de grijile imparatiei.

"Nu-ti descoperi gandurile tuturor, ci doar acelora care pot sa-ti vindece sufletul." Sfantul Antonie cel Mare

Poem




Da-mi, Doamne, sa Te simt ca pe o lumina
cum cresti in fiinta-mi insetata de iubire
si sa Te vad cum vii cu roua diminetii
ca sa-mi strecori in suflet bucuria.

Alina-mi, Doamne, dorul de cuvant
si leaga-mi ranile durerii
ca sa fiu iarasi viu si nu pamant
inlantuit in noaptea neiubirii.

Traian Calistru

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE