Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 23 iunie 2011

Ruga cea dreapta

Lacrimi neplanse sapa-n mine pesteri
In fiece clipa tot mai adanc
Ma rog cu tristete,ma rog ca sa plang
Dar lacrimi pe obraji nu se preling.


Privirile ratacite-mi fug peste tot
Dar nici sa renunt la ruga nu pot
Si rog universul sa m-ajute sa plang
Caci pesterile-s sapate tot mai adanc.


Si mi-e greu,din ce in ce mai greu
Caci lacrimile reci devin picuri de sange
Si se-adancesc treptat in launtrul meu
Si-n mine totul geme,plange.

Si-atunci zic : Doamne ajuta-ma Tu,
Si intareste-ma,vegheaza si nu ma lasa,
Caci oaia ratacita sunt eu in turma Ta..
Abia acum pe-obraz mi se prelinge lacrima !!

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE