Candela Bisericii arde pentru toţi!



miercuri, 12 decembrie 2012

Vreau sa traesc !!!

Doamne ajuta.

    Dupa cum stiti printre noi sunt foarte multi, care avem nevoie de rugaciuni, de bani, din cauza sanatati care nu se joaca de v-ati ascunselea , ci este prezent cu adevarat.
   Printre oameni din pacate sunt si foarte multi care nu cred in Dumnezeu si in puterea Lui, cu care ne poate readuce la viata, insa in acest caz va trebui sa multumim toata viata.
   Eu stiu ce inseamna acest moment cand omul trebuie ca sa paraseasca aceasta lume, care pentru multi este ceva deosebit, ceva care le asemana cu un Rai.
  Am foat foarte trist, si cu ajutorul unor Sfinti, ca Sfanta Parascheva, Sfantul Nectarie am ajuns ca sa fiu mult mai sanatos decat doream.
   Azi trebuia sa fiu demult dincolo dar prin darul celor care au trait o viata curata am ajuns sa imi continui viata cu voi. Acum nu stiu ce a vrut Domnul sa faca cu mine, adica de ce mi-a mai acordat timp pe pamant,provabil ca nu eram pregatit sa ajung la Dansul si nu a vrut ca sa cad in flacari. C-am asa este Domnul cu fiecare, nu doreste ca sa cadem ci sa urcam, si asa ne astepata la infinit, si asteapta ca sa ne intoarcem, sa nu mai repetam cele rele ci sa construim fapte bune.
   Uneori vedem cum se duc uni, care nu meritau, dar nu ne gandim ca viata asta se termina o data daca nu acum atunci intr-o zi, iar cand vom ajunge acolo vom avea mintea exact atat de limpede ca si cum ar fi azi, tot asa vom zice: De ce azi?. Nu vom crede ca la 80 de ani ca am trait destul si trebuie ca sa mor, mai ales ca si atunci ne vom gandi la faptele rele si ele vor fi pedepsite la 80 ca la 30, nu se fac reduceri la pensionari si copii , nu se fac reduceri ca pe pamant, ci vom fi introdusi in aceasi urna, indiferent ce am fost pe pamant.
  Ar fi multe de adaugat dar acum am vrut sa prefatez un articol preluat de pe un sait. Acest articol se numeste : Vreau sa traesc.
  Cum prefatam, cred ca toti vrem ca sa traim, indiferent de varsta, asa ca va rog ca fiecare din noi sa dea ce poate, daca nu are cum sa ajute semenul cu bani sa ajute cu o vorba buna, sa includa in rugaciunile sale aceste persoane incapabile si sa ne rugam ca viata lor sa fie bun, si daca ajung in fata Domnului sa fie iertati de toate pacatele, si prin faptele astea poate cei ajunsi la Domnul se vor ruga si de iertarea pacatelor noastre, ca asta este cea mai buna plata pentru binefacerea noastra, nu atunci cand facem ceva si asteptam ca sa ne plateasca cat mai mult. Daca esti platit pe pamant vei fi sarac dincolo, mai bine accepta saracia  pamanteasca si nu cartii decat sa ai un salar colosal si sa uiti de toti.
   Uneori, daca ai ocazia sa ajuti in casa , sau locul unde te afli ajuta, chiar daca alti nu participa in lucrurile casei, nu astepta ca sa vina ajutoare ci du munca pana la sfarsit si lasa ce fac alti, e pacatul lor, nu intra si tu in pacate daca fratele tau este, adica nu copia prostia altora ci uitate cati sfinti sunt reprezentati in sinaxar si incearca ca sa faci cea ce au facut ei. Nu este usor, sa accepti batjocoria, dar rasplata este MARE.

  Teofilact-Elek pacatosul. 12 decembrie 2012

Acum sa trecem in partea doua doua a acestui articol, in continuare am sa va editez din saitul:http://sunt-bolnava.blogspot.ro/  cateva lucruri utile:




Bolnava cancer!

luni, 26 noiembrie 2012

BOLNAVA CANCER! UN BLOG UMANITAR.VA doresc ca sarbatorea nasteri Mantuitorului nostru! sa-va aduca pace-n sufletele ficarui a!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
http://www.razbointrucuvant.ro/recom...icol-umanitar/


Despre milostenie     VA ROG DIN SUFLET AJUTATI-MA SA TRAESC PENTRU COPII MEI MAI AU NEVOE DE MINE DAR IMI TRBUE O ALIMANTATIT SANATOSA< VA MULTUMESC TUTUROR!

Milostenia este o virtute foarte scumpa pentru viata crestina si pentru fiecare dintre noi. Pentru ca la judecata din urma Mantuitorul nu aminteste de toate faptele bune, ci mai ales despre milostenie, care este fiica cea mai mare a iubirii crestine. Mantuitorului ne spune ca, in ziua judecatii de apoi, la trambitele ingerilor, se vor aduna toate neamurile pamantului, de la intemeiere pana la sfarsitul lumii si va alege, prin ingerii Sai, pe cei buni dintre cei rai, si fiecare om va da seama inaintea lui Dumnezeu de toate faptele bune sau rele savarsite in viata, din copilarie pana la moarte. Caci din anii copilariei noastre si pana la batranete, cate cuvinte desarte nu spunem noi ? Toate acestea sunt scrise de ingeri si diavoli si vor fi date pe fata la judecata inaintea tribunalului dumnezeiesc.
Asa incat toate pacatele facute de noi in viata, daca nu sunt marturisite, vor fi date pe fata la judecata inaintea tronului lui Hristos, Care va judeca toata lumea. La infricosatoarea judecata, Mantuitorul ne subliniaza in chip deosebit darul sau fapta buna a milosteniei crestine, care va avea un mare rol la mantuirea sufletelor noastre. Caci milostenia singura acopera multime de pacate. De aceea suntem datori ca in toata viata noastra sa miluim dupa putere pe aproapele nostru, atat prin milostenie materiala, cat si prin milostenie sufleteasca. Adica, sfatuire, mangaiere, carti sfinte, rugaciune pentru cei neputinciosi etc.
Sunt sase fapte bune ale milosteniei pe care le citeaza Mantuitorul in Sfanta Evanghelie, si anume :
Atunci va zice Imparatul celor de-a dreapta Lui : Veniti, binecuvantatii Tatalui Meu, mosteniti imparatia cea gatita voua de la intemeierea lumii. Caci flamand am fost si Mi-ati dat sa mananc, insetat am fost si Mi-ati dat sa beau; strain am fost si M-ati primit; gol am fost si M-ati imbracat; bolnav am fost si M-ati cercetat; in temnita am fost si ati venit la Mine. Atunci dreptii vor raspunde, zicand : Doamne, cand Te-am vazut flamand si Te-am hranit ? Sau insetat si Ti-am dat sa bei ? Sau cand Te-am vazut strain si Te-am primit ? Sau gol si Te-am imbracat ? Sau cand Te-am vazut bolnav sau in temnita si am venit la Tine ? Iar Imparatul, raspunzand, va zice catre ei : Adevarat zic voua, intrucat ati facut unuia dintr-acesti frati ai Mei, prea mici, Mie Mi-ati facut. Amin.

Bolnavă de cancer cu credinţa drept leac


Bolnavă de cancer cu credinţa drept leac

Maria vorbeste domol, cu accent bland de Barlad. Mereu cu Dumnezeu pe buze si cu Fecioara Maria in suflet. Vorbeste cu dor de bine si cu suferinta gandului ce-l poarta cu ea de mai bine de 15 ani, acela de a nu-si putea ajuta copiii mai mult. Avea 4 ani Oana, fiica ei, cand femeia mica de statura, cu mereu acelasi batic negru pe cap, a ramas singura. 'Neintelegeri', spune ea in dreptul cauzei despartirii si adauga incetisor, ca nu cumva sa aiba sentimentul ca a facut pacatul de a vorbi pe cineva de rau: 'ramane la judecata lui Dumnezeu fiecare fapta, nu tre' sa imi dau eu prea mult cu parerea'. Dupa care tace. Doar cand ii vin in minte realizarile copiilor ei, tanti Maria incepe sa povesteasca despre mediile de 9,20, 9,40 ale fetei si ale baiatului, de dorinta Oanei, aflata acum in clasa a XII-a de a merge la Facultatea de Medicina, de calea dreapta, dar tare grea, pe care a luat-o baiatul: calugaria. 'E dificil fara el, era un sprijin pentru noi, dar cel mai mare pacat e sa abati un om de la acest drum. El si-a dorit foarte mult. Inca din clasa a IX-a a inceput sa mearga la Manastirea Alexandru Vlahuta. De patru ani este acolo, de cand avea 19 ani. I-am spus doar atat: sa se gandeasca bine, ca drumul e anevoios, dar intr-adevar, tare frumos, daca simti asta cu adevarat', spune femeia. Acum, il vede doar cand merge sa se spovedeasca si sa se impartaseasca. Si atunci ii acopera obrajii cu sarutari, ii mangaie fata si-l priveste cu mandrie si cu dor, dar si cu multumirea ca mai bine decat alaturi de Dumnezeu, nu ar fi avut unde sa-i fie fiul ei bland si bun. Si pleaca cu inima usoara, ba cateodata cu cate o sticluta de ulei dat pe la sfintele moaste, daruit de fiul ei pentru a se unge cu el la cicatricele urate care au ramas in urma operatiei pe care femeia a suferit-o in urma cu doi ani. Atunci cand 12 ganglioni, dintre care 8 in metastaze, i-au fost scosi de la san si de la subrat. 'Am observat eu niste umflaturi. Mi-am facut analizele in Barlad, dar medicii mi-au zis ca mai bine as merge la Iasi. Fata a cautat pe internet, la Spitalul Sfantul Spiridon si a gasit fotografia unui medic chirurg. Asa bland mi s-a parut, ca am zis ca la el trebuie sa merg. Dumnezeu mi l-a scos in cale, sunt sigura. Nu mi-a cerut nimic, doar sa am incredere in el. Am avut. In el si in Dumnezeu', povesteste tanti Maria si aude parca si acum, rasunandu-i in urechi, diagnosticul crunt. Vorbele care o condamnau doar la foarte putin timp de trait: cancer mamar primar malign stadiu 3 in metastaza.

Femeia plapanda, mereu cu mainile impreunate sub semnul crucii, abia cantarea 40 si ceva de kilograme, cand i-a fost descoperita boala. Fusese operata la stomac, problemele grave de la inima abia ce o lasau sa respire, iar tensiunea oscilanta o puneau des la pamant. A aflat de la medici, imediat dupa interventia chirurgicala, ca neaparat trebuie sa faca chimioterapie si sedinte de radioterapie in Barlad. Tanti Maria a mers la spital, s-a programat pentru a face citostaticele, dar sufletul nu-si gasea linistea. Parca mintea si inima prinsesera acelasi glas si-i sopteau impreuna ca nu asta-i calea pe care trebuie sa o urmeze, ca otrava care i s-ar introduce in organism i-ar distruge si farama de viata ce mai exista in ficatul, stomacul sau inima ei. A cazut in genunchi, in fata icoanei Maicii Domnului si s-a rugat indelung. 'Sa ma credeti cand va spun. Ca asta e minunea lui Dumnezeu. Numai El putea sa faca acest lucru. Din acea zi am hotarat ca tratamentul meu sa fie mancarea sanatoasa, spovedania si Sfanta Impartasanie', spune femeia apasat. Au trecut de atunci 2 ani. Din cauza lipsei banilor insa, mama se lasa pe ea pentru a-i oferi fiicei ei si uita de alimentele recomandate de doctori: peste, legume bogate in vitamine, cum ar fi brocoli, fructe proaspete. 'De la baiat nu am cerut niciodata si nu o sa o fac in veci, pentru ca este mare pacat sa pretinzi ajutor de la manastire, in loc sa ajuti tu manastirea. Traim din pensia mea de 515 lei. Fata a luat bursa de la scoala un singur an, de-ndata ce am ramas doar noi doua in casa, nu ne-au mai dat, ca au zis ca trebuie sa avem 150 de lei pe cap de locuitor, si noi depaseam cu o suta de lei limita. Am invatat sa ne descurcam asa, sa ciugulim din putina branza, dintr-un ou, cand si cand cumparam un pui si toate dupa ce achitam intretinerea si darile catre stat. Dumnezeu e mare si ne mai trimite oameni buni care ne ofera ce mai au si ei', povesteste mama de 57 de ani. La controale merge rar. Nu-i ajung banii. De cand s-a operat, a fost de doua ori, iar medicii au ramas uimiti, cand cancerul prognozat de ei a se raspandi ca o pecingine in tot organismul, a stagnat. S-au minunat cand le-a spus femeia ca zi de zi se unge cu 10 feluri de ulei atins de sfintele moaste, pe unde a trecut bisturiul lor si ca nu a facut nici o zi de chimioterapie.

Organismul femeii insa este slabit. Are nevoie de hrana sanatoasa, bogata in vitamine, ba si de cateva medicamente ca sa poata tine in frau celelalte boli de care sufera. O privire intoarsa catre ea si fiica sa. Atat cere. Cat sa poata sa-si cumpere medicamente si alimente. Cat sa poata sa o tina pe Oana in Facultatea de Medicina, la care viseaza sa ajunga inca de cand era copil. De restul "se ocupa Dumnezeu', spune ea si blandetea-i toata se revarsa asupra vorbelor sale, ca o aura stralucitoare. Nu ravneste la mult. Nici nu ar sti sa se descurce cu prea multa avutie. Tot intr-un ou ar intinge cu fiica sa, tot aceeasi haina ar imparti-o. Viseaza la liniste. Si la gandul ca va ajunge sa-si vada copila in halat alb, salvand oamenii de cancer.

Sa traim bucuria de a ajuta!
Pentru cei care vor sa ii fie alaturi, la BRD, Agentia Barlad, pe numele fetei, Zanet Oana Monalisa, s-au deschis urmatoarele conturi:
-in lei: RO41BRDE380SV21829383800
-in lire sterline(GBP): RO14BRDE380SV34949173800
La aceeasi banca, pe numele femeii, Vicol Maria, la BRD, s-a deschis un cont in euro: RO06BRDE380SV34949333800
Pentru mai multe detalii, Maria Vicol poate fi contactata la numarul de telefon: 0742.149.830



Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE