Candela Bisericii arde pentru toţi!



sâmbătă, 2 martie 2013

Ah Iisus iubit



Ah,Iisus iubit,Fi dumnezeiesc
Ajuta-ma astazi cand numele-ti rostesc
Cand ma rog in gand ,ori cu glasul meu
Ajuta-ma Iisuse ca eu sa fiu mereu
Un bun crestin si-n harul tau dumnezeiesc
Speranta mea de-a pururi,spre Tine s-o nutresc.

Caci acolo,Doamne,e tot ce mi-ai promis
De voi fi mai vrednic voi sta in Paradis
Dar sufletul din mine,m-ai rabda de pacate
Cand Satana iarasi cu relele ma bate

Iisuse bun si darnic,precum i-ai vindecat
Pe leprosi de lepra,scapa-ma de pacat
Caci azi ma rog eu Tie,dar nu ma judeca
Pana in al meu suflet eu ma voi apleca
Si-mi voi curati cu rugaciuni strabune
Sufletul si trupul pe poftele nebune

Apoi ma miluieste cu sfanta Ta iertare
Caci esti scaparea noastra pentru fiecare
Fereste-ma de raul care l-am savarsit
Aicea pe pamant pana cand te-am jignit
Caci de-acum,Iisuse, ma voi ruga mereu
Ma voi feri de rele si de pacatul greu

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE