Candela Bisericii arde pentru toţi!



miercuri, 29 februarie 2012

Iata cum a fost vindecat fotbalistul Dorin Goian



Unul dintre cei mai importanti oameni ai Stelei eurofantastice a vrut s-o termine cu fotbalul acum 4 ani! Avea dureri insuportabile la Spate si credea ca nu va mai juca niciodata.
Goian i-a socat pe scotieni cu povestea lui. A trecut peste un moment teribil din cariera cu ajutorul divinitatii.
“In 2008, am vrut sa renunt la fotbal. Aveam o durere extrem de puternica la spate si sufeream de discopatie limbara. Puteam juca doar daca apelam la injectii. Preotul la care merg atunci cand sunt in Romania, mi-a spus sa merg la o biserica din Bucuresti sa ma rog la Sfantul Nectarie. Asta am facut impreuna cu sotia mea. Dupa foarte putin timp, am scapat de orice durere fara ca macar sa am nevoie de operatie! A fost un miracol!“, a spus Goian pentru Evening Times.
Pentru a-si arata recunostinta, Goian si-a botezat al doilea copil Nectarie: “Am un motiv foarte bun pentru asta, trebuia sa multumesc intr-un fel pentru ajutorul pe care le-am primit. Dumnezeu m-a ajutat mereu, inclusiv cand am primit oferta de la Rangers. Totul s-a intamplat intr-un moment foarte potrivit pentru mine!


http://altarulortodox.blogspot.com/

Un comentariu:

Bălulescu iliana spunea...

DA , INTRADEVAR SFANTUL NECTARIE FACE MINUNI , EU AM MARE EVLAVIE LA ACEST MARE SFANT,ACUM CATIVA ANI BUNI AM MERS LA O MANASTIRE APROAPE DE PIATRA SCRISA, CARE SE NUMESTE SFANTUL NECTARIE, NU STIAM CINE E SFANTUL NECTARIE, ERAM TANARA SI NU CUNOSTEAM PREA MULTE...DAR AM SIMTIT ACOLO CEVA DEOSEBIT, O BUCURIE IMENSA SI PREZENTA SFANTULUI...DE ATUNCI AM MARE EVLAVIE PENTRU EL, ICOANA LUI E LA LOC DE CINSTE LA MINE IN CASA , SI IAM DEDICAT SI UNUL DIN SAITURILE MELE...

http://sfantulnectarie-babylenuta.blogspot.ro/

,in semn de pretuire ca m-a ajutat intotdeauna...Doamne ajuta!

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE