Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 9 februarie 2012

Sa nu calculam iubirea

Intr-o zi, un copil a venit inaintea mamei sale cu o foaie de hartie pe care scrisese:
"Pentru ca am facut curat in camera mea: 10 lei.
Pentru ca am fost la cumparaturi: 5 lei.
Pentru ca m-am jucat cu fratele meu: 15 lei.
Pentru ca am luat note bune in aceasta saptamana la scoala: 10 lei.
In total: 40 lei."

Mama l-a privit cu bucurie pe copil si a scris pe spatele hartiei:
"Pentru ca te-am purtat in pantece vreme de noua luni: 0 lei.
Pentru tot ceea ce te-am invatat zi de zi: 0 lei.
Pentru toate mesele pe care ti le-am pregatit: 0 lei.
Pentru viata pe care ti-o dau zi de zi: 0 lei.
In total: 0 lei."

Sa daruim dragostea, fara a astepta ceva in schimb.

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE