Candela Bisericii arde pentru toţi!



joi, 9 februarie 2012

Scarlat Gheorghe - un sărac al gunoaielor


Într-o dimineață când mergeam la servici am observat o persoană care trăgea după el un sac de sticle de plastic luate din gunoaie. Avea haine murdare și părea tare necăjit. Pentru că era târziu am trecut mai departe, deși în inima mea totuși îmi părea rău că n-am oprit.
Mai merg câțiva metri cu mașina și mă răzgândesc. Întorc și mă duc la el. Se oprise la doua containere pentru a căuta sticle goale. Până când parchez mașina îl vad cum găsește o bucata de mămăligă și începe să muște din ea înfometat. Îmi dau seama în ce lux și desfătăre trăiesc eu care mănânc 3 mese copioase pe zi plus alte gustări "alese" iar el gustă flămând dintr-o mămăligă acră și stricată. O Doamne! ce răi și lacomi mai suntem. Avem frigiderele pline iar alții mănâncă din gunoaie, și totuși ne numit creștini, adică următori ai lui Hristos, Cel care ne-a zis: "Vinde tot și împarte săracilor..."
Am coborât din mașina și am început să vorbesc cu el.
Mi-a povestit că strânge toată ziua sticle pentru ca apoi să le duc la reciclat și să primeasc 20-30 de lei pe tot sacul.
Locuiește într-o casă pe Strada Războieni nr.6 din Galați cu sora lui. Părinții lui au murit, și ei înainte stăteau în Brăila.
L-am întrebat ce are nevoie și cu ce l-am putea ajuta și el a răspuns: "avem nevoie de toate.."
Tare necăjit mi s-a părut... un om care trăiește la limita subzistenței... într-o sărăcia cruntă.
Dacă vreți să-l ajutați îl puteți găsiți peste strada de Oficiul Poștal nr.9, unde sunt containere cu gunoaie. Acolo e strada Barboși, undeva prin Micro 17.
Puteți merge direct la el acasă la adresa de mai sus, sau puteți să ne contactați la adresa: hartasaracilor@ortodoxiatinerilor.ro
Sursa:Ortodoxia Tinerilor

Niciun comentariu:

Legaturii Ortodoxe

  1. MITROPOLII, ARHIEPISCOPII, EPISCOPII ROMÂNEŞTI
  2. BISERICI, MĂNĂSTIRI, PAROHII ROMÂNEŞTI
  3. SITE-URI ALE ALTOR BISERICI ORTODOXE
  4. PAGINI PERSONALE
  5. PAGINI DIVERSE
  6. ALTELE